حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس
سرخط خبرها

وزیر اقتصاد: پرداخت وام‌های خرد از هفته آینده سرعت می‌گیرد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۸۳۸۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
  • ۱
وزیر اقتصاد: پرداخت وام‌های خرد از هفته آینده سرعت می‌گیرد+ فیلم
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با ابلاغیه دیروز بانک مرکزی، از هفته آینده شاهد سرعت بخشیدن به فرآیند وام‌های خرد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیداحسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: با توجه به تراز تجاری مثبت کشور، مشکلی در تامین ارز مورد نیاز برای تجارت و واردات رسمی نداریم و تخصیص ارز بدون محدویت انجام می‌شود.

وزیر اقتصاد میزان تراز تجاری کشور را در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۰ میلیارد دلار برآورد و ابراز امیدواری کرد که با تزریق این منابع به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ظرف هفته‌های آینده از دوره آشوب اقتصادی حوزه ارزی به‌دوره ثبات قدم بگذاریم.

این عضو کابینه دولت سیزدهم درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت توضیح داد: در کشور ده‌ها هزار پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با تزریق منابع زنده کرد. در روز‌های اخیر برخی در شبکه‌های مجازی اقدام به فضاسازی در این خصوص کردند، سه قوه در این مسیر فعالند و اساساً در این مسیر تحولی رو به پیشرفت و برای آینده سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی استان‌ها، هیچ عقب‌نشینی‌ای صورت نخواهد گرفت.

خاندوزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادات فنی و تخصصی وجود داشته باشد، شورای عالی هماهنگی سران سه قوه آن در مصوبه جدید خود در قالب اصلاحیه لحاظ خواهد کرد و تصمیم گیری‌ها در شفاف‌ترین حال ممکن اطلاع رسانی خواهد شد. سال‌ها بود که دستگاه‌ها و مدیران دولتی در برابر واگذاری زمین‌ها و ساختمان‌های متروکه خود مقاومت می‌کردند و به همین دلیل این مصوبه در سران قوا به تصویب رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
سلام جلوی وام ها باز کنید به خدا مردم نیاز دارن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->